2013. február 13., szerda

"Tudunk egymáshoz tartozni" - Interjú a Nemzeti sajtófőnökével Gálos Orsolyával

A Színház.hu interjút készített Gálos Orsolyával , Nemzeti Színház sajtófőnökével.Miért sajnálja a Nemzeti Színház leköszönő igazgatóját és stábját.Hogyan és hol kezdte a pályát és más kérdésre kapunk választ.
galos orsolya
Gálos Orsolya, fotó: Znamenák István
Hogy indult a pályád?
Gálos Orsolya: Eleinte csak abban voltam biztos, hogy kultúrával szeretnék foglalkozni. Azon kívül, hogy könnyen teremtek kapcsolatot és szeretek beszélni, beszélgetni, nem tudtam különösebb készségről számot adni. Először magyar-francia szakra jelentkeztem Pécsre, de szerencsére Veszprémbe vettek fel, az éppen induló színháztörténet szakra. Mi voltunk a második évfolyam, találkozhattam az alapítóval, Bécsy Tamással, és sok jó tanárral, akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot. Miután rájöttem, hogy se kutató, se tudományos szakember nem leszek, mert ahhoz nincs szorgalmam, a Trafóban működő Műhely Alapítványhoz kerültem szakmai gyakorlatra, asszisztensnek. Mázlim volt, mert Szabó Gyuri tulajdonképpen felnevelt engem a sajtós pozícióra. Látta, hogyan működöm, fantáziát látott bennem, bizalmat szavazott és valahogy  így indult a dolog...
Tovább: szinhaz.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése