2013. február 8., péntek

Ali három éves

Ali Halit Ergenc és Bergüzar Korel fia három éves. A Seherezádé és Szulejmán rajongók biztosan jó néven veszik ezt a hírt.Hogy eltelt ez a két év ' Szulejmán elkezdte hódító hadjáratát Magyarországon.Valószínű később még többen lesznek akik rajongói lesznek,mert később érdekesebb lesz a sorozat.Aliról láthatnak egy fotót az apjával.2012. február 8-án Bergüzar a következő bejegyzést írta:
„Két évvel ezelőtt, ezen a napon kórházba mentem. 22:38-kor zene és nevetés kíséretében megkaptalak, kisfiam! Ezt volt életem legcsodálatosabb napja!”
… és következőt tette hozzá:
„Két évvel ezelőtt, ahogy Alit a karjaimban tartottam, azt kívántam, bárcsak esne a hó odakint. Ma, mindent ellep a hó. Lehetőségem nyílt azokkal az emberekkel találkozni, akiket szeretek, és akik fontosak számomra. És a legfontosabb, hogy erről az oldalról (mármint Halit Ergenc Fans Passionated) számos megható üdvözletet küldtetek Ali születésnapjára! Semmi sem lenne elég, hogy kifejezzem, mennyire köszönöm! Nagyon szerencsés vagyok, hogy olyan emberek állnak mellettem, mint, Ti is, mindannyian, akik ennyire szeretitek az én Alimat!” Forrás : facebook.com
A boldog család
Halit Ergenc Alival, a fiával '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése