2012. június 24., vasárnap

Interjú egy férfivel aki nőnek érzi magát '

Szecsődi Karcsi nőnek érzi magát, de szerinte ettől még az élete nem változik. Az énekes első körben mellműtétre készül, idővel pedig - ahogy mondta - szeretné, ha a lelke a megfelelő testbe kerülne.

STOP: Egy budapesti meleg szórakozóhelyen dolgoztál egy ideig. Vannak még fellépéseid?

Szecsődi Karcsi: Egy évig dolgoztam fellépőként, de abbahagytam. Heti három alkalommal színpadra állni és mindig valami mást mutatni sok volt, úgyhogy azt éreztem, abba kell hagynom. Erről a színpadról lejöttem, de átkerültem egy másikra, erre-arra-amarra, hiszen most nem kötődöm állandó klubhoz. A fellépések mellett pedig dolgozom egy nigériai, fekete rapper fiúval. Nagyon tehetséges. Lesz egy közös duettünk, amin már dolgozunk és készül majd egy jó klip is hozzá, nagyon ütős, tipikus Nicki Minajos feeling.

- Ezek szerint továbbra is a zenei vonalon maradsz?

- Persze, abszolút. Attól még, hogy a külsőm, vagyis a testem változik, az életem marad. Most várnak rám operációk, de ugyanúgy az énekelés és az előadó-művészet az, ami miatt élek és nem tudom elképzelni enélkül.

- Estél már át valamilyen operáción?

- Sebészeti beavatkozásom nem volt még. Hormonkezelésen már átestem párszor: ez se nagy dolog, kapszulát kell beszedni, mintha valami vitamin lenne. Operációm tehát még nem volt, de most nagyon tervezem a mellműtétet, mert nem igazán nőnek a hormontól. Persze van egy pici, de nagyobbat szeretnék, mivel elég széles a hátam. Most normális külső a cél, aztán a későbbiekben meglátjuk.

- Szerinted ez fontos?

- Egy nőnél nem feltétlenül tartom jogosnak, amikor azt mondja, hogy mellek nélkül nem nőies. Nekem szükségem van erre, hogy minden külső vonásomra azt lehessen mondani, nőies. Lapos mellel, kisminkelt fiúként, hiába nőiesek a vonásaim. Ha viszont ott van két mell, akkor az utcán egyből ezt nézik meg és nem azt, hogy vajon igazi-e a hajam vagy sem. Részemről tehát fontos, de egyébként az összes barátnőmnek azt mondom, hogy egy nő akkor nő, ha természetes. Imádom azokat a nőket, akik fantasztikusan, természetesen szépek, mint például Jennifer Lopez. Én pont az ellentéte vagyok a kicsit plasztik feelingemmel, viszont az én helyzetem más.

"Nagyon tervezem a mellműtétet, mert nem igazán nőnek a hormontól"
Fotó: STOP/Leéb Ádám

- De nőnek érzed magad...

- Nem is érzem, hanem meg vagyok győződve róla, hogy nő vagyok. A testünk biológiai dolog, ami lebomlik, nemcsak ebből áll az ember. Gyerekkorom óta érzem, hogy nem fiú vagyok. Az, hogy mi van a lábam között, nem jelent semmit számomra, a barátaim számára sem és most már a családom számára sem: abszolút elfogadtak és mindenki azt látja, hogy most vagyok az, aki igazán vagyok, mert felvállaltam.

- Párod is van?

- Nincs. Most az az első, hogy magammal béküljek ki, magammal szerettessem meg ezt az új feelinget. De ki tudja? Próbálkozom, hiszen melyik nő nem vágyik arra, hogy ne egyedül aludjon és legyen valaki mellette? Meglátjuk.

- Tehát mellműtétre készülsz. Mik a terveid még?

- Szeretném a komplett átalakítást is. Szeretném, ha a lelkem a megfelelő testbe kerülne. 
Forrás : stop.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése