2012. december 29., szombat

Az elrugaszkodás éve volt 2012?

2012 az elrugaszkodás éve lesz- mondta a miniszterelnök az évértékelő beszédében.Ez igaz is volt,de nem nekem.Ha röviden fogalmaznék,akkor azt tudnám mondani,hogy nekem a túlélés éve volt 2012.Már csak néhány nap és ránk fog köszönteni a ragyogó növekedés éve a 2013.Matolcsy előre meghatározta mi lesz 2013-ban.Ezt Orbán Viktor elhitte és meg van győződve a helyes irányról.Azt nem tudom,hogy nyugati vagy keleti irányba haladunk,de haladunk.

Gyurcsányék éjjel és nappal hazudtak.De Orbán kormány nyíltan megmondja a valós helyzetet és ez a jó.Kivéve Matolcsyt.Matolcsy valamikor azt mondta,hogy 6-7%-os lesz a gazdasági növekedés lesz.Mi lett ebből a jóslatból?Nem ezen rágódom,mert biztosan én nem értem a helyzetet.Engem az izgat,hogy hogyan tovább.Túlélem a 2013-as évet? Reményem van hogy igen.nem lesz nagy növekedés,de ha betartom nagyapám tanácsát,akkor sikerülni fog túlélni a következő évet.Mire tanított nagyapám?"Addig nyújtózkodj ameddig a takaró ér".Ezt eddig sikeresen betartottam.Az is igaz,hogy a takaró is kezd rövid lenni,mert hát lesz áremelkedés.Azt mondta a kormány,hogy a nyugdíjt is emelik.Nekik lehet hinni,mert az igazat mondják.

Nincs mivel dicsekedni.Nem készítek nagy terveket.Mint nyugdíjas élek és ez a lényeg. Kinek volt az elrugaszkodás éve?Gondolom,hogy rózsadombiaknak volt.Ezentúl is szerényen éldegélek és várom Matolcsy tündérmeséjének a valóra válását elrugaszkodás nélkül.Vannak még kritizálók,akik mindenfélét összeírnak.Nem érdekel,mert haladunk előre.Én egy kicsit hátrább haladok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése