2012. augusztus 24., péntek

Tarlós István miért nem támogatja A hatodik koporsó bemutatását ?

Meglepett Tarlós István nyilatkozata az Egyenes Beszédben Csurka A hatodik koporsó című színdarabról.Megszoktam Tarlós öndicsérő nyilatkozatait,de nem értem az állásfoglalását a színdarabbal kapcsolatban.Nem értem,mert eddig meg voltam győződve,hogy neki volt az ötlete az Új Színház odaadása Csurkának és Dörnernek.Ebből a nyilatkozatából azt értettem meg,hogy nem ő hozta meg a döntést.Ha Tarlós hozta volna meg ezt a döntést,akkor mindenben támogatná a színházat.Kik lehetnek a háttérben? Nem tudom.Lehet majd egyszer Tarlós elmondja.Hogyan sikerült meggyőzni Tarlóst? Nem tudom.Gondoltam arra is,hogy jön nem soká a választás és ezért mondta Tarlós.Lehet ez is a magyarázat.De már ilyen hamar elkezdte a választási hadjáratot Tarlós?Budapest eddig nem volt a jobboldal fellegvára és nem is lesz.A Gyurcsány miatti ellenszenv miatt szavaztak Tarlósra a budapestiek?Népszerűsége Tarlósnak nem a legjobb.Ezért nyilatkozta azt amit nyilatkozott? Nem tudom.Azt tudom,hogy Csurka színdarabja be lesz mutatva az Új Színházban. Legfeljebb Tarlós nem lesz a díszelőadáson Tarlós István.A szélsőjobboldaliakat ez nem fogja zavarni.
Az Új Színház Hatodik koporsó című bemutatójáról, amely korábban nagy vihart kavart antiszemita mondanivalója miatt, Tarlós István elmondta: Csurka Istvánnak vannak olyan darabjai, amelyeket elő kell adni, ugyanakkor a Hatodik koporsó végével van a baj, amely egy elvakult álláspont – a darab szerint egy zsidó tisztet terhel minden felelősség Trianonért – így főpolgármesterként az előadás bemutatását nem támogatja. A színdarab vége „enyhén szólva necces, és ezt nem tudom támogatni” – tette hozzá Tarlós István. 
Forrás : atv.hu 

Ungvári: Csurka darabja zsidó- és magyarellenes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése