2012. augusztus 18., szombat

Augusztus 29-én indul az új Dallas sorozat

Hivatalosan is be van jelentve a rég várt hír a Dallas rajongóknak : Augusztus 29-én indul az új Dallas sorozat az RTL KLUB csatornán.Több mint 20 évig vártunk az új Dallas sorozatra ' Felnőtt egy új nemzedék,Jockeyin látszanak az évek,de nem baj.A lényeg hogy ismét elindult a hódító útjára az új Dallas sorozat.Augusztus 29-én nagyon sokan fogják nézni Magyarországon az új Dallast magyar szinkronnal.Az Ewing család háborúját ismét nézhetjük.És aki nem szereti a sorozatot, majd megszereti.


Hangoljunk az új Dallasra' Híreket és videókat nézhetünk az RTL KLUB csatornán a Dallas honlapján.
Nézhető magyar felirattal az csakonlinesorozatokban ' 


Mádai Vivien Lucy hajáért és Bobbyért rajongott

Mádai Vivien fiatal kora ellenére ismeri és szereti a Dallas című sorozatot, évekkel ezelőtt családi program volt a legújabb részek megtekintése.

A nagyrészt a nyolcvanas évek Amerikájában játszódó texasi történet a kilencvenes években a magyar nézőket is meghódította, így egyre nagyobb várakozás előzi meg az új részeket, amelyeket Magyarországon hamarosan az RTL Klub vetít.

Az egész család összeült péntek esténként, főleg a testvéreimmel együtt voltunk nagyon lelkesek, ezt ráadásul mindig megengedték a szüleink, hogy megnézzük” – kezdte Mádai Vivien, a Reflektor magazin műsorvezetője.

„Mindig olyan gyönyörű szőke hajat szerettem volna, mint amilyen Lucynek volt, és a legjobban a Bobby-Pamela párost kedveltem. Bobby egyébként is a sorozat leghelyesebb szereplője volt, és mi tagadás, szerintem még most is nagyon jól tartja magát, pedig már 63 éves. Ahogy hallottam, az új részekben a fia is nagyon jóképű, így eggyel több ok, hogy a kedvenc amerikai sorozatom új részeit nézzem majd!”

Fotó: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence 

Bemutatkozik Christopher Ewing felesége


Mielőtt Jockey és Bobby visszatér, frissítsd fel az emlékeid!

A kultikus sorozat befejezése után három mozifilm is készült a Dallasból. Kettőt hamarosan láthatsz az RTL Klubon, mielőtt bemutatjuk a vadonatúj, 2012-es epizódokat!

Kíváncsi vagy a főszereplők átváltozására és a testvérpár fiaira? Katt ide!

Dallas: Jockey visszatér (1996)

Jockey (Larry Hagman) visszatér Európából Dallasba. Megrendezi saját halálát, majd visszahozza Samanthát (Linda Grey) és fiát, Johnny-t is Southforkba. A mindenre elszánt Ewing megjelenik a saját temetésén, hogy visszaszerezze családja olajtársaságát riválisától, Cliff Barnestól (Ken Kercheval), amihez természetesen minden eszközt igénybe vesz. Csalások, intrikák, hazugságok, cselszövések. Ilyen Dallas, amikor Jockey visszatér...

Dallas: Jockey visszatér augusztus 15-én, szerdán 20 óra 5 perckor és augusztus 16-án, csütörtökön 14 óra 10 perckor az RTL Klubon!


Dallas: A Ewingok háborúja (1998)

Két év telt el azóta, hogy Bobby (Patrick Duffy) és Samantha (Linda Grey) együtt birtokolják a Ewing vagyont. Jockey (Larry Hagman) ugyan megszerezte magának a régi nagy ellenfelet, a Westart, de soha nem tud belenyugodni abba, hogy az apja által alapított üzleti vállalkozásból kitúrták. Ezért elhatározza, hogy szokásos manővereivel visszaszerzi az olajtársaságot. A terv egyszerű: a Ray földje alatt található nagy olajmezőből termel annyi hasznot, amiből visszavásárolhatja a céget.

Dallas: A Ewingok háborúja augusztus 22-én, szerdán 21 órakor és augusztus 23-án, csütörtökön 14 óra 15 perckor az RTL Klubon!

Az új Dallas kulisszái mögé szeretnél betekinteni? Kattints ide!

Erős Antónia csodálja a Samanthát játszó Linda Grayt

Erős Antóniát, az RTL Klub híradósát sem kerülte el annak idején a Dallas-láz. A népszerű képernyős kíváncsi, hogy mennyit változtak a szereplők és szokásaik.

A nyolcvanas évek Amerikájában játszódó kultikus sorozat néhány héttel ezelőtt tért vissza új epizódokkal az Egyesült Államokban. A magyar nézőknek sem kell azonban sokat várniuk, hiszen Jockey, Bobby és Samantha Ewing, no és Cliff Barnes története hamarosan az RTL Klubon is feltűnik. A Dallas, amelyet Golden Globe- és Emmy-díjjal jutalmaztak, 1978-1991 között összesen 357 epizód során tartotta lázban a rajongókat. Magyarországon 1990-1997 között adta a közszolgálati televízió.

– Természetesen én is néztem a Dallast, de ki az, aki a hetvenes években született és nem kísérte figyelemmel az amerikai sorozat legújabb részeit? Elején még rendszeresen, ahogy egyre több elfoglaltságom lett, ritkábban tudtam leülni a tévé elé, így azt már nem tudtam, kivel mi történt a halála után – nevetett Erős Antónia, utalva Bobby Ewing halálára, majd drámai feltámadására. – Ismerem a karaktereket, tudom, hogy sokat ittak és dohányoztak a szereplők, ezért is lesz érdekes, hogy a filmeket szabályozó intézkedések miatt ezek mennyire hiányoznak majd az új részekből. A kedvencem a csinos, de sokszor problémákkal küzdő Pamela volt, ma már inkább Samanthát csodálom, Linda Grayt, aki hetven felett is bámulatosan néz ki. Fantasztikus a kisugárzása és nagyon kevés olyan amerikai színésznő van, aki így viseli az évek múlását. Amikor megtudtam, hogy készítik az új részeket, örültem neki, hogy a régi, jelentősebb karakterek között van egy női alak is. Kíváncsi vagyok az új részekre, ahogy a család és a Híradó engedi majd, én is nézem az új Dallast.

Bobby új felesége vette át Ellie szerepét 



Lilu egy rodeóverseny miatt maradt le Southfork Ranchről

Az Ewing-család már a hetvenes évek végén lázban tartotta a világot, most pedig ismét minden Jockeyról, Bobbyról és Samantháról, no meg gyermekeikről szól.

Az Egyesült Államokban néhány hete indult újra a Golden Globe- és Emmy-díjas Dallas, az RTL Klubnak köszönhetően azonban hamarosan a magyar rajongók is láthatják a sorozat új részeit. Az RTL Klub műsorvezetője, Lilu viccesen meg is jegyezte, hálás ezért a csatorna menedzsmentjének, ugyanis a mai napig nagy rajongója az Ewingoknak.

- Már nem tudom megmondani, hányszor néztem végig a Dallast, annyira szeretem, nagy rajongó vagyok. Annak idején szenvedés volt, hogy hetente csak egy epizód volt a tévében, mert ez a sorozat tipikusan olyan, amelyből mindennap megnéznél legalább egy részt. Ez volt az a film, amelyben mindenki, mindig szép és csinos volt, Pamela és Samantha még mai szemmel nézve is elképesztően jól néz ki. Olyan ruhákat viseltek, amelyeket a kilencvenes években kikerekedett szemmel néztem. Tetszett a sztori, érdekelt a gazdagok világa és kíváncsian vártam Pamela és Bobby könnyfakasztó szerelmének alakulását. Pamela volt a kedvencem, Ray Krebbs viszont nagyon idegesített és a leghálásabb szerep, bármennyire is gonosz figurát kellett alakítania, Jockeyé volt. Néhány éve jártam Dallasban, terveztem, hogy megnézem Southfork Ranchet is, de elkéstünk volna a rodeóversenyről, ezért ez kimaradt az életemből. De nem bánom, mert így legalább megmaradt az illúzió, hogy valóban ott és nem egy díszletházban éltek a szereplők.



Samantha átváltozása a sorozat utolsó része óta
A Jockey ex-feleségét alakító Linda Grey maga mesélt arról, hogyan látja karakterét (aki az USA-ban Sue Ellenként ismernek) a vadonatúj részekben.

Véber István izgalmasnak tartotta a Dallas fordulatait

Minden olyan elem meg volt a Dallasban, amely egy sikersorozat esetében elengedhetetlen. Nem csoda, hogy az 1978-1991 között az Egyesült Államokban, majd 1990-1997 között Magyarországon is vetített sorozat kultikus szériává nőtte ki magát.

Így gondolja Véber István, az RTL Klub meteorológusa, aki évekkel ezelőtt maga sem maradt ki az össznépi Dallas-nézésből.

- Nálunk is családi program volt, hogy megnézzük a Dallas következő részét. Természetesen Jockey-t tartottam a sorozat központi alakjának, ő volt a sava-borsa a történetnek, nélküle szerintem semmit nem ért volna a sztori. Mindig lázban tartották a nézőket a konfliktusok, érdekes volt a cselekmény, érthető, hogy mindenki izgatottan várta a folytatást. Ráadásul ez volt az első olyan nagy volumenű amerikai sorozat, amely eljutott Magyarországra. Természetesen várom a Dallas újraindulását, kíváncsi vagyok, Jockey veszített-e erejéből és megmaradt-e ugyanannak a bajkeverőnek!

Dallas-rajongó magyar sztárok 
A kultikus sorozat új részei az amerikai nézőket már meghódították, és hamarosan mi is nyomon követhetjük a legifjabb Ewingok csatározását.


Larry Hagman: Minden családban van egy Jockey Ewing



Reflektor - Balogh Barabás

Bobby, Samantha és Jockey újra együtt

A nyolcvanas-kilencvenes évek kultikus sorozata, a Dallas hamarosan új részekkel jelentkezik az RTL Klubon. Amerikában már óriási sikert aratott a folytatás, nálunk egyelőre még a szinkronhangokat keresik. Következő összeállításunkban a Ewingokat alakító világsztárok elárulják, hogyan fogadták a feltámadásukat.

  

Összes videót rtlklub.hu-n nézheti meg'

További információk a sorozatról rtlklub.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése