2012. július 29., vasárnap

Orbán Viktor sumér,hun vagy árpád-házi herceg? Ez csak egy mese?

Sokan találgatják Orbán Viktor származását.Azt hiszem magyar,de ezt sokan megkérdőjelezik.Az egyik videóban Szaniszló Ferenc kijelenti,hogy a magyar Isten választott népe a Kárpát medencébe.Mesés magyar történelmet mesél el ,melyet én eddig nem tudtam' Nézzék és hallják Szaniszló Ferencet'


Ha ezt a mesés gondolat menetet követem feletettem egy kérdést : Orbán Viktor vajon nem summér herceg? Milyen szép is volna ' Ő menti meg a magyarokat a Kárpát medencében? Ha jól megnézzük Orbán Viktor képét , vajon nincs hercegi kinézése?

Ha Szaniszló Ferencet nézem és hallgatom még azt is elhiszem,hogy Orbán Viktor rokona Jézusnak.Ki tudja' A DNS minta kimutatná? De ha nem summér,akkor nem lehet hun herceg?És ha hun Attila titkos leszármazottja Orbán? Közelebb kerülve a történelemben és ha kiderülne,hogy Orbán Viktor Árpád-házi herceg? Én inkább vissza térek a valódi magyar történelemhez. Melyik magyar történelemhez? Van több' Ha tetszik a Szaniszló Ferenc által elmesélt magyar történelem,akkor nézze rendszeresen a Világ-Panorámát'
Kattintson:
echotv.hu
YouTube

Ne vegyék komolyan amit írtam,mert csak egy szép mesének tartom'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése