2012. szeptember 5., szerda

Orbán Viktor beteg? NEM'

Orbán Viktor beteg? Nem ' Mert hivatalosan nincs megerősítve,sőt Orbán Viktor egészség állapotáról nem olvashatunk.Miért? Mert államtitok? Lényeges volna tisztázni a miniszterelnök egészségi állapotát,mert ha nincs hivatalos közlemény,akkor sok az önjelölt orvos,kik mindenféle diagnózist állítanak fel Orbán Viktornak.Mi az alapja ennek a hírnek? Az ATV Híradója tudósított az állami díjak átadásáról augusztus 20-án.Ebben a videóban Orbán Viktor különlegesen viselkedett.Ebből azt következtettek hogy Orbán Viktor beteg,csak titokban tartják.
2012.08.20
Híradó

Pataky is kapott egyet Orbántól 

Vajon ez a videó bizonyíték Orbán Viktor betegségére?Mindenki személyesen döntse el' Van olyan vélemény hogy Orbán Viktornak  Tardive Dyskinesia (TD) nevű betegsége van.Forrás :napizeje.blog.hu 

Sok a találgatás.Lehet Orbán Viktort kritizálni?Lehet,mert közszereplő.Ennek is van egy határa.Ha a Miniszterelnökség hallgat,akkor mit gondoljon egy hétköznapi ember?Ha nincs egyértelmű bizonyíték,akkor jobb ha hallgatunk.Van egy véleményem az alábbi képpel kapcsolatban:

 

Én is így csináltam a tanítónéninek.Megkaptam a büntetést' Először bocsánatot kértem,utána körmöst és pajesz tépést kaptam.Többet nem csináltam.Orbán Viktor miért feledkezett meg önmagáról?Jókai Anna írónőtől bocsánatot kért?A büntetést már megkapta,mert sokan láthatják ezt a képet' Máskor ne csinálja miniszterelnök úr '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése