2011. szeptember 20., kedd

Miért nem lesz zsidó nemzetiség ?

            A  zsidó  nem  nemzetiség 'A  Mazsihisz  továbbra  is  ezt  akarja.De  miért ?Mert  ez  volt  jó  a  zsidóknak.De  egyénileg  lehetnek  zsidók . Csodálkozok  ezen,de  tiszteletbe  tartom.Ez  a  zsidókra  tartozik.De  választ  kaptam  egy  kérdésre '
              Több  mint  száz  évvel  ezelőtt  gazdag  zsidók  építették  újjá  a  városomat.Én  hálás  vagyok  ezért,mert  nagyon  jó  ízlésük  volt.Nagyon  jó  kereskedők  voltak.Az  öregektől  hallottam,hogy  ami  megjelent  ma  Párizsba,az  holnap  már  nálunk  is  volt.A  zsidó  kereskedők  hitelbe  is  adtak.Üzleteik  és  gyáraik  is  voltak.Sőt  még  bankjaik  is  voltak.Nem  dicsérem  őket,de  ami  tény  az  tény .
               De  nem  találtam  az  egykori  népszámlálás  adatai  között  azt,hogy  :zsidó  nemzetiség,etnikum.Miért  tettem  fel  a  kérdést.Most  kaptam  meg  a  választ.Igen  a  zsidó  ember  magyar  nemzetiségűnek  vallotta  magát.A  magyar  származású  Nobel  díjasok  között  is  többségében  volt  a  zsidó  származású.De  ez  most  baj ?Nagyon  jó  hírnevet  szereztek  Magyarországnak.Továbbra  is  Magyarországon  nem  lesz  zsidó  nemzetiség.Én  ezt  tiszteletbe  tartom '
Forrás  cikk : http://www.nyest.hu/hirek/a-mazsihisz-tovabbra-is-ellenzi-hogy-nemzetisegge-nyilvanitsak-a-zsidosagot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése