2012. november 25., vasárnap

Miért nem vizsgálja az ELTE vezetősége Semjén 1991-es doktoriját?

Miért nem vizsgálja az ELTE vezetősége Semjén 1991-es doktoriját? A válasz egyszerű. Semjén dolgozata csak 40%-ban plágium és nem 100%-ban.Azt is figyelembe kellett venni hogy Semjén Zsolt helyettes miniszterelnök és a KDNP elnöke és a kereszténység védelmezője.A lényeg az,hogy ki van adva parancsba : NEM PLÁGIUM.

Miért lett meghurcolva Schmitt Pál és miért kellett lemondani?Mert Schmitt Pál nem Semjén Zsolt . Miért nem tiltakozik a politikai elit? Gyanítom,hogy nekik is lehet valami takargatnivalójuk és nem bántják Semjént.Ha elkezdenék kivizsgálni a sok doktorit lenne miről írni a sajtónak.De az is lehet hogy rejtélyes módon sok doktori eltűnne mint a Gyurcsány szakdolgozata.Anekdoták keringenek arról hogy kik és hogyan írták a doktorikat.Volt amikor más írta a doktorit ,mert ez volt a szokás.Az elvtársaknak kellett a titulus ,mert azzal dicsőség és sok pénz járt.Miért nem nyúlnak Semjén Zsolthoz?Nem szabad és kész.

Dühöngök magamra,mert nem léptem be a pártba és nem indultam el a szamárlétrán felfelé. Nem szolgáltam ki az elvtársakat és ezért kegyvesztett lettem.Nem sikerült a húsos fazék közelébe kerülnöm. Nem tartoztam az elvtársak elit körébe. Így nem írhattam doktorit.Dühöngök magamra mert azok akik az elvtársakhoz csatlakoztak sokkal nagyobb a nyugdíjuk,mert ők kiérdemelték.Most élik világukat , én azon gondolkozok hogy hogyan osszam be a nyugdíjamat.Semjén Zsolt gondolom nem lő le egy vadászaton mert megírtam a véleményemet.Az biztos hogy neki sokkal több lesz a nyugdíja mint nekem.A falba verjem a fejem,mert eljátszottam az életem nagy lehetőségét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése