2012. február 8., szerda

Orbán Viktornak dublőre van ? Ő volt ? Fotók '

                          Orbán meglátogatott  egy  hajléktalanszállót bejelentés és testőrök  nélkül.Először  azt  hittem,hogy  Orbán  Viktornak  az  ikertestvére.Nem,mert  nincs  ikertestvére 'Akkor  ez  a  dublőr  lehetett ?Ha  Orbán  Viktor  volt,akkor  csak  dicsérni  lehet  a  tettét.Segíteni  akart  a szegényeken.Ha  rendszeresen  akar  segíteni  a  szegényeken,akkor  lesz  munkája  bőven.Ellenőrizni  akarta  a hatóságot.Nagyon  jól  teszi.Ha  a  fotókat  nézzük  akkor  azt  láthatjuk,hogy  Orbán  szembesült  a  szegényekkel,az  elesettekkel  és  a  nincstelenekkel.Köztük  van  olyan  aki  nem  a saját  hibájából  került  az  utcára.Hol  lesz  a következő  látogatás ?
 HAJRÁ VIKTOR ' 


Forrás : Facebook Orbán Viktor oldala 

 


A fotók címeit én adtam'
Váratlan belépés
Ez Orbán úr,a miniszterelnök ?Álmodom ?Csak teát ittam '
Mit csinál ?
Mit csinál ?Nem dolgozik ?
Orbán úr ' Ez a helyzet '
Orbán úr ' Mikor lesz jobb nekem ?
Orbán úr' Ne legyen érzékeny 'Ez van '
Először van itt Orbán úr ?Jöjjön még '
Orbán a folyosón '
Orbán úr ' Én dolgoznék ,csak az a baj,hogy öreg vagyok '
Orbán úr ' Hova menjek dolgozni ?
Miniszterelnök úr ? Nem iszik egy meleg teát ? Ingyen van '
Viszlát '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése