2011. október 6., csütörtök

Megütötték Kerék-Bárcy Szabolcsot '

                               Megütötték  Kerék-Bárcy  Szabolcsot  'Ez  egy  nem  mindennapi  hír.Mert  ez  egy  erőszakos  esemény.Előzőleg  Nóé  Krisztinát  ütötte  meg  egy  Budaházy  rajongó.Ha  valaki  nem  tetszik ,akkor  sem  folyamodhat  senki  sem  az  erőszakhoz.Legalábbis  a  demokratikus  országokban.Magyarország  még  Európához  tartozik.Mit  tett  eddig  a  rendőrség?Pintér  Sándor  nem  olvas  újságokat ?Azt  ígérte,hogy  két  hét  alatt  rend  lesz 'De  ha  azt  veszem,hogy  voltak  olyan  kijelentések  a  nyáron,hogy  öljék  meg  Gyurcsányt  és  Orbánt  és  nem  történt  semmi.Elindult  egy  folyamat,mely  még  megállítható.Később  már  lavina  lesz.Gyöngyöspatán  is  ölbe tett  kézzel  állt  a  rendőrség,akkor  mit  várhat  egy  egyszerű  polgár,állampolgár  vagy  ember ?Rosszul  esik,ha  külföld  birálja  Magyarországot'De  ha  nem  tesz  semmit  a   hatóság,akkor  mit  tehet  az  ember?Felháborodik  és  kezd  félni.Én  is  egy  erőszakos  esemény  áldozata  voltam.Az  erőszakos  esemény  velem  régen  történt,de  most  is  kellemetlen  visszaemlékezni  azokra  az  eseményekre '
                          Mit  tehetnek  a  civil  emberek ?Tiltakozhatnak  és  felhívhatják  a  figyelmet.De  mit  tesznek  azok  akiknek  feladatuk  a  rend  fenntartása?Hallgatnak ' Hallgat  Orbán  Viktor,Schmitt  Pál  ,Kövér  László  és  Pintér  Sándor.Hallgat  a  jobboldali  média.Az a  kérdés,hogy  ki  lesz  a  következő ? De   miért  hallgatnak  a  magyar  emberek ?Nekik  tetszik  az  erőszak  ?Nekem  nem.Ezért  írtam  ezeket  a  sorokat. Lehet ,hogy  én  kisebbségben  maradok  a  véleményemmel.Lehet,hogy  csak  néhány  magyar  ember  olvassa  el.De  nem  érdekel.Mint  egykori  áldozat  együttérzek  Kerék-Bárczy  Szabolccsal  és  Nóé  Krisztinával '
Olvassák  el  Kerék-Bárczy  Szabolcs  beszámolóját :
“Kedves Barátaim!
Húsz perccel ezelőtt a 61-es villamos első kocsijának végén állva, a korlátra támaszkodva utaztam hazafelé. Valahol a Nagyenyed utca után érzékeltem a szemem sarkából, hogy egy nálamnál kb. másfél fejjel alacsonyabb ember figyel, látványosan felém fordulva. Én nem néztem rá mindaddig, amíg a villamos meg nem állt a Csörsz utcai megállónál. Ahogy az ajtó kinyílt, rápillantottam, mire azt kérdezte tőlem ez a 40-50 év közötti, ritkás, középhosszú hajú, rövid bajszú, jól szituált, rózsaszín Polo Ralph Lauren inget, világos nadrágot és barna cipőt viselő férfi, hogy “maga a Kerék-Bárczy Szabolcs?”. Alig mondtam igenlő választ, jól irányzott jobb kezes ütést mért a számra. Majd leugrott a szerelvényről, éppen mielőtt becsukódtak volna az ajtók. Szerencsére nem az orromat érte az ütés, az biztos eltört volna. Így szédüléssel, most is tartó fejfájással, szájvérzéssel megúsztam. Az eléggé tömött villamoson döbbenet, néhány utas megkérdezte, hogy jól vagyok-e. Meg lennék lepődve, ha spontán történt volna mindez, bár találgani nem akarok. Nyilván nem a magánembert érte azt inzultus, hanem azt, aki kiáll a nyilvánosság előtt az önkényuralmi törekvésekkel szemben, a demokráciáért. Nem értékelem túl az esetet, de elbagatellizálni sem lehet. Borzalmas tünet. Milyen ember az, aki ilyen cselekedetre ragadtatja magát?
Csak megerősít mindez abban, hogy még határozottabban kell kiállni a demokratikus értékek mellett. Erőszak nélkül, békésen, de kőkeményen.
Kerék-Bárczy Szabolcs”
Kerék-Bárczy Szabolcsot is megütötték
Kerék-Bárczy Szabolcs a Demokratikus Charta rendezvényén. Fotó: charta.info

VN:D [1.9.3_1094]


Kerék-Bárczy Szabolcs  a médiában : http://www.hirkereso.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése