2011. augusztus 15., hétfő

Zámbó Jimmyt szentté kellene avatni?

                         Felkaptam  a  fejem  amikor  olvastam  a  cikket.erre  nem  számoltam.Én  is  szeretem  Jimmy  hangját.De  ezért  szentté  avatni ?Megértem  a  rajongók  óhaját,de  Jimmy  nem  élt  szent  életet.De  kíváncsi  vagyok  a  pápa  döntésére.Ha  valaki  meggyógyult  a  hangját hallgatva ez  egy  nagyon  jó  hír.Három  millióan  kérik.Ez  azt  mutatja,hogy  ő  még  király.Hangja  utánozhatatlan '  Szent  Jimmy  lesz  belőle ?

Zámbó Jimmyt szentté kellene avatni? A Király több mint három millió tagból álló rajongótábora szerint igen! Több száz aláírás gyűlt össze, és a kérvényt az aláírásokkal együtt eljuttatták a pápához Vatikánba. Azt mondják az énekes rengeteg embernek megváltoztatta az életét. Egy férfi például arról mesélt, Jimmy dalainak köszönheti gyógyulását súlyos balesetéből…

Forrás : http://tv2.hu/aktiv/video/kezdemenyeztek-jimmy-szentte-avatasat-a-papanal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése