2011. április 21., csütörtök

503 - Az oldal átmenetileg nem elérhető ' Blogter.hu nem elérhető ' Miért ?

          503 -  Az  oldal  átmenetileg  nem  elérhető '  Olvastam  a  képernyőn 'Mi  történt  a  blogter.hu-val ? -tettem  fel  a  kérdést,mert  többször  próbálkoztam  elérni,de  sikertelenül. Talán  megszűnt ? De  akkor  már  közölték  volna előre ' Már  történt  velem az,hogy  egy  sokat  látogatott  fórum  szűnt  meg,mert  megszüntették.Nekem  is  volt  egy  sokat  látogatott  témám,mely  meglett  szüntetve.Ebből  tanulva,  egy  témát  több  blogba  jelentetek  meg.Ha  az  egyik  megszűnik,a  másik  még  létezik ' 
           De  váratlanul  ért  a  blogter.hu  esete.Kiírta  a  503-as  számot  és  azt,hogy  az  oldal  nem  elérhető.Úgy  tudom,hogy  az  új  média  törvény  még  nem  lépett  hatályba. Csak  részben  és  módosítva. Elkezdtem  azon  gondolkodni,hogy  miről  irhatok  június  után ? Lehet,hogy  jobb  ha  nem  írok  olyat  ami  nem  tetszik  a  hatalomnak.De  akkor  mi  lesz  a  szabad  vélemény  nyilvánítással ? Egyszerűen  korlátozva  lesz.Lesz  cenzúra ? Öncenzúra ?Már  volt ' Én  éltem  benne ' igaz,hogy  a  kormány  nem  erről  beszél.De  ki  tudja ?
             Az  biztos,hogy  jobb  ha  átalakítom  a  blogomat 'De  mi  lesz  az  Olvasókkal ? Megnéztem  a  statisztikát ' Azt  láthattam,hogy  leginkább  a  filmek  érdeklik  az  Olvasókat.De  más  sokat  látogatott  bejegyzéseket  meghagyok  vagy  áthelyezek  nem  magyar  érdekeltségű  honlapra .Az  egyik  blog  címe  : http://kareszkablog.blogspot.com/ 
             Sajnáltam  a  blogter.hu  megszűnését,mert  egy  nagyon  jó  közösség ' Már  elkezdtem  rendezni  a  blogomat.De  este  megpróbáltam  elérni. Alig  hittem  a  szememnek ' Elértem ''' Ez  igen ' Az  ok: frissitették  a  blogot  és  csak  átmenetileg  volt  nem  elérhető ' Vagyis  az  503  szám  igazat  irt ' Mit  tehetnék ?  Tovább  írok  a  blogba ' De  öncenzúrával ? Lehet,hogy  ez  a  jobb  megoldás ' a  lényeg  az: Létezik  a  blogter.hu '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése