2011. szeptember 15., csütörtök

"Munkát kínálunk mindenkinek, aki munkaképes" A nyugdijasoknak is ?

"Munkát kínálunk mindenkinek, aki munkaképes" -mondta  Orbán Viktor  a  Parlamentbe ' Vagyis  : Munkára  fel munkanélküli  magyarok ' Én  egy  nyugdíjas  vagyok.Nem  vagyok  súlyos  beteg.Vajon  engem  is  elküldenek  munkatáborba ?Vajon  ez  lesz  a  nyugdíjasok  életpályája ?Lehet,hogy  Orbán  Viktor  fog  harcolni  a  nyugdíjasokért  is ?Nem  szeretném  érdemtelenül  kapni  a  nyugdijomat 'Ha  jól  értem   a  munkatáborokat  a  munkanélkülieknek  lesz  felállítva.De  a  nyugdíjasokról  fog  gondoskodni  Orbán  Viktor ?Milyen  jó  lesz  elbeszélgetni  még  az  életben  maradt  nyugdíjasokkal ?És  ha  még  pénzt  is  adnak  érte ?De  remélem,hogy  ezt  az  akciót  nem  Kövér  László  fogja  irányítja.Munkára  fel  magyarok '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése