2011. november 3., csütörtök

Miért nem irhatom le a véleményem?Cenzúra van Magyarországon?

Mélyen  érintett  Albert  Flórián  halála.Egyik  nagy  kedvencem .Az  utolsó  interjút  akartam  közölni  az  egyik  magazinba.Eddig  írhattam  ebbe  a  magazinba.De  olvassák,  milyen  választ  kaptam :

2011. Július 1 -től életbe lépett médiatörvény miatt ideiglenesen nem fogadunk új cikkeket! 

Először  felháborodtam,mert  nem  tetszik  ez  a  mondat.De  be  kell  lássam,hogy  nincs  mit  csináljak.Minden  magyarázat  ellenére  cenzúra  van  Magyarországon.Mert,ha  nincs  akkor  közölhettem  volna  azt  amit  akartam.Mint  régen  beküldhettem  volna.Legfeljebb  nem  közölték  volna.Ez  volt  régen.De  most  nem.Volt  amikor  többször  átírtam  a  cikket,de  nem  közölték.Nem  tetszett,de  elfogadtam.De  juliús  1-től  cenzúra  van.De  az  egyik  legrosszabb,hogy  beindult  az  öncenzúra  is,mint  a  szép  időkben.Erre  szavaztak  a magyar  emberek ?Igen.Ezt  szokták  meg.Ezt  szeretik.Én  már  egy  ideje  három  blogba  irok,mert  a  nem  magyar  honlapokra  nem  vonatkozik  a  magyar  médiatörvény.Nincs  mit  csináljak.A  diktátorok  ideje  lejárt.Úgy  látszik,hogy  a  cenzúra  ideje  nem  járt  le.De  van  egy  új  helyzet'Itt  van  az  internet ' Ha  leírok  valamit  az  megjelenik  bárhol  a  világon.Ez  a baj  a  cenzúrának.Egyetlen  megoldás : korlátozni  vagy  megszüntetni  kell.Ez  van  Kínában.De  ez  egy  járható  út ?Ezt  a  példát  követi  Magyarország ?Remélem,hogy  a magyar  emberek  nem akarják '


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése