2011. november 28., hétfő

Csillebérc szindrómában szenvedek 'Hogyan kezeljem ?

Rájöttem,hogy  én  azért  gondolkodok  negatívan,mert  Csillebérc  szindrómában  szenvedek.Sugár  fertőzésen  estem  keresztül,mely  befolyásolta  a  gondolkodásomat.Ezért  nem  én  vagyok  a  hibás'A  magyar   hatóság  eltitkolta  az  esetet.Az  európai  országok  jelezték,de  azt  gondolták  hogy  a  japán  atomreaktor  katasztrófája  okozza.Ez  kapóra  jött  a  magyar  hatóságoknak.De  az  európai  országok  kinyomozták,hogy  a  sugárzás  eredete   Magyarországon  van.Már  nem  volt  mit  tenni ,be  kellett  ismerni,hogy  Csillebércről  ered.Nekem  az  a 1989  előtti  szokás jut  eszembe :Senki  nem  hibás,mert  minden  titokban  marad.Hiába  ez  egy  bóvli  ország  külföld  szerint.A  Fidesz  mást  mond.Sokan  elhiszik   '
Mit  tegyek  ? A  Csillebérc  szindróma  hatása  miatt  negatívan  írtam.Vagy  kitörlöm  ezeket  a  bejegyzéseket  vagy  kezelem  magam.2012-től  már  nem  lehet  azt  leírni  amit  gondolok,mert  a  Médiahatóság  törölni  fogja  a  bejegyzéseimet,sőt  még  büntetni  fog.Önkéntes  kezelést  kezdtem  el : kezelés  kabaréval  és  humorral 'A  pozitív  gondolkodást  befolyásolja  a  kabaré.Segítségemre  van  Hofi  Géza ' Kattintsanak > Mega Hofi : Szeretsz engem- mp3 

Értesüléseink szerint a tisztiorvosi szolgálat már márciusban jelezte a budapesti eredetű sugárzásnövekedést, és a forrását is azonosította az Izotóp Kft. „személyében”, de akkor az adatokat nem hozták nyilvánosságra. Egyes feltételezések szerint a fukusimai baleset miatt kialakulóban lévő atomerőmű-ellenes hangulatot nem akarták vele fokozni.
Forrás: http://nol.hu/belfold/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése