2011. november 26., szombat

Orbán Viktor nem 100%-ban magyar származású?

          Orbán  Viktor  nem  100%-ban  magyar  származású?Még  ilyet  mondani,hogy  a  neve  Orsós ?Ha  nincs  bizonyíték,akkor  mire  jó  ez? Orbán  Viktor  lejáratására?Orbán  Viktor  életrajzában  ezt  olvashatjuk :

Székesfehérváron született. Apai nagyapja a második világháború után került Alcsútdobozra, ahol gazdálkodással foglalkozott. Édesapja Orbán Győző mezőgazdasági üzemmérnök, édesanyja Sípos Erzsébet gyógypedagógus és logopédus. Két testvére van, Orbán Győző (1965) és Orbán Áron. Gyermekkorát Alcsútdobozon és Felcsúton töltötte, általános iskolai tanulmányait Alcsútdobozon, Vértesacsán és Felcsúton végezte. 1977-ben Székesfehérvárra költözött családjával, itt végezte középiskolai tanulmányait a Teleki Blanka Gimnázium angol nyelvi tagozatos osztályában. Érettségi vizsgáit 1981-ben tette le.
Forrás : http://hu.wikipedia.org/

              Több  forrást  átnéztem,de  nem  találtam  hiteles  dokumentumot.Miért  állítanak  olyat  amit  nem  tudnak  bizonyítani?Nem  találtam  Orbán  Viktor  válaszát  vagy  reagálását.Találtam  egy  fotót  Orbán  Viktor  Facebookos  oldalán.Ott  ezt  olvastam,mely  lehet  egy  tréfás  megjegyzés :
Cigány-gádzsó csúcstalálkozó. Hadizsákmány: fakanál. http://orbanviktor.hu/cikk/2015-ig_szazezer_munkanelkuli_roma_kap_munkat 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése