2012-ben az egy főre jutó reklámnézési idő 23 perc volt naponta. Egy
ember egy napon átlagosan 76 darab tévéreklámot látott. A legtöbb
hirdetés a „gyógyhatású készítmények” szektorban jelent meg, a
leggyakrabban hirdetett márka és a leggyakoribb reklámfilm is
gyógytermék lett – áll a Nielsen Közönségmérés éves összefoglalójában. - írja a kreativ.hu
Ki szereti a hosszú reklámokat?Mégis el kell viselni.Érdemes megnézni figyelmesen a statisztikát :" A leggyakoribb márka is gyógytermék (a Nurofen fájdalom- és
lázcsillapító) volt, ez különböző reklámfilmekkel ugyan, de az év 329
napján volt aktív, összesen 75 408-szor került adásba. A leggyakoribb
reklámfilm pedig a Gaviscon márka egyik 30 másodperces hirdetése volt,
ez a szpot 30 csatornán futott, 282 napon jelent meg összesen 32
126-szor."
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése