A Dallas maradhatott volna, ha megtartja a nézőket - de nem így történt. A minőség nem, de a nézettség erősen esett azonban itthon. A széria itthon 1 millió 234 ezer nézővel nyitott, a rajtnál ott tolongtak a régi hívek és a hangos kampányra odasereglett, új nézők is, akik a kilencvenes években nem ültek annyit a tévé előtt. A második rész aznap 1 millió 81 ezer nézőt érdekelt, egy héttel később 953 ezren voltak, majd leesett a nézettség 800 ezer alá, és ott is maradt már végig. Kereskedelmi tévének persze a 18-49-es célcsoport számít, ott a kezdeti 28,8-ról csúszott le a közönségarány előbb 23-ra majd 20-ra. Az utolsó részt 758 ezren látták a teljes lakosságból, és 18,4 százalékkal ment a kereskedelmi célcsoportban. Félő, hogy Jockey halála után ennyien sem lennének, ez pedig kevés lenne az RTL Klubnak, de bőven jó az RTL II-nek.

Forrás : origo.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése