Egy, a Yahoo!-val létrehozott együttműködéssel a Facebook nagy lépést tehetne előre saját kereső szolgáltatása megindításához, miközben megőrizné a felhasználói életében játszott fontos szerepét, ami lehetővé tenné számára a reklámok még pontosabban célzott közvetítését. Az eredetileg kereső szolgáltatásával piacra lépett, de azóta a Google által háttérbe szorított Yahoo! pedig a Facebook egymilliárdos ügyfélköréből profitálhatna.
Marissa Mayer és Sheryl Sandberg egyaránt a Google egykori alkalmazottai. A Facebook-Yahoo! együttműködés azonban nemcsak a Google piacvezető pozícióját veszélyezteti, hanem Microsoft-Yahoo! együttműködés folytatását is kétségessé teszi. A két vállalat 2009-es megállapodása óta a Microsoft Bing keresőmotorja dolgozik a Yahoo! kereső szolgáltatásának, a Yahoo! pedig hirdetési szolgáltatások értékesítésére összpontosítja erőfeszítéseit.
Az internetes keresőmotorok annál hatékonyabbak minél többen használják. Az internetes kereső szolgáltatásokat 66 százalékban a Google uralja, a Bing részesedése pedig 16 százalék. A Yahoo! számára tehát szinte reménytelen lenne a visszatérés az élvonalba egy másik népszerű szolgáltatás támogatása nélkül.
Forrás : MTI
Üdvözlöm Kareszka blogjában ' Hireket,cikkeket és és személyes véleményt tartalmaz.Kellemes szép napot '
2012. november 18., vasárnap
Együttműködésről tárgyal a Yahoo! és a Facebook
Az MTI oldalán azt olvashatjuk ,hogy Marissa Mayer, a Yahoo!
vezérigazgatója és Sheryl Sandberg a Facebook ügyvezető igazgatója
értesülések szerint a két cég együttműködésének lehetőségeiről
tárgyalt.Ez nem meglepő,mert már a két cég együttműködött több eseteben.
Miről tárgyaltak?Az MTI ezt irja :
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése