2012. március 10., szombat

Európa miért kóceráj 'Mert nem Orbán Viktor az elnöke '

Nagyon meglepődtem amikor azt mondta Orbán Viktor,hogy Európa egy kóceráj.Még  alkohol volt.Ennyire leépült Európa? Az alkoholt mértékletesen szeretem,de már a kócerájt nem.Miért is kóceráj Európa ? Orbán a beszédében említette Napóleont.Szerintem ez egy rossz idézet volt,mert Napóleon vesztes lett.Orbán Viktor csak győztes lehet.Lehet az is hogy amikor használta a kóceráj kifejezést,akkor  arra  gondolt,hogy Európai Uniónak vége lesz.A vég előtt mi szokott lenni?Káosz.Ilyen most az EU 'Csak Orbán Viktor tudná megmenteni Európát 'Őt kell megválasztani ,nem Barrosót'Ha valaki viccesnek  gondolja azt amit írtam a bejegyzésben,az téved ' Orbán mondta évekig,hogy nagyot álmodjunk.Ne csak álmodjunk,cselekedjünk is.Március 10-én írom ezt a bejegyzést.Nem tudom,hogy Orbán Viktor mit fog mondani a több milliós  Békemenet előtt  március 15-én  Budapesten.De valószínű,hogy keményebben  fog  beszélni,mert ott sok jobboldali lesz a jobbik kivételével.Ahogy az első  Békemenet  békés menet volt ,a második Békemenet is az lesz,mert a kormánynak nem érdeke a rendzavarás.Nem vagyok Orbán hívő,de érdekes lesz a beszéde március 15-én.Biztosan  nem lesz innyére  Brüsszelnek,hogy egy tagállam miniszterelnöke beszól nekik.De már két éve megszokhatták.A többség megtapsolja Orbánt .A lengyel testvérek- statiszták-megértik  majd Orbán beszédét ?Ők jól élnek ebben a kócerájban ?Ha minden igazi magyar ott lesz,hol fognak elférni ?Készüljünk fel Orbán beszédére ' Őt hallgassuk '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése